ШКОЛА МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ


Основні заповіді успіху молодого вчителя

1. Роби все вчасно і професійно.
2. Завжди будь люб’язним, привітним і доброзичливим.
3. Ніколи не говори зайвого. Думай про наслідки сказаного тобою.
4. Пам’ятай, що успішна робота – це професіоналізм плюс порядність.
5. Дбай про своє добре ім’я – це найвища цінність сучасного вчителя.
6. Думай про інших, а не лише про себе.
7. Турбуйся про своїх колег, учнів – вони створюють твій імідж.
8.Дбай про свій зовнішній вигляд. Пам’ятай: привабливий зовнішній вигляд – запорука позитивного іміджу.
9. Говори і пиши гарною мовою. Твої мова й мовлення – ознаки інтелекту.
10. Пам’ятай, що впевненість у собі не повинна заважати скромності.

Пам’ятка №1 молодому вчителю

1. Вивчай можливості кожного майбутнього вихованця.
2. Вступаючи в контакт з дітьми, не варто будувати зверхні стосунки з ними. Пам’ятай: навіть малюк у взаєминах з дорослими якоюсь мірою відстоює свою незалежність.
3. Частіше усміхайся. Пам’ятай: твоя усмішка при вході до класу свідчить про те, що зустріч з дітьми тобі приємна, усмішка створює загальний позитивний настрій.
4. Важливе завдання вчителя – передбачити ситуації, які виникатимуть на уроці. Пам’ятай: помилці легше запобігти, ніж виправити її.
5.Вчися вислуховувати навіть тоді, коли учні помиляються чи в тебе обмаль часу. Пам’ятай: кожен вихованець повинен знати, що ти його вислухаєш.
6. Пам’ятай: основне призначення оцінки – правильно визначити результати навчання учнів, засвоєння ними знань, умінь та навичок, динаміку зміни успішності.
7.Наполегливо оволодівай навичками самоаналізу уроку.
Пам’ятай слова В.О.Сухомлинського: «Один із секретів педагогічної творчості і полягає в тому, щоб пробудити в учителя інтерес до пошуку, до аналізу власної роботи. Хто намагається розібратися в хорошому і поганому на своїх взаєминах з вихованцями, той уже досяг половини успіху»

Пам’ятка №2 молодому вчителю

1. Приходьте в кабінет заздалегідь до дзвінка.
2. Переконайтесь, чи все готове до уроку.
3. Прагніть до організованого початку уроку.
4. Не витрачайте часу на пошуки сторінки вашого предмета в класному журналі, відмітьте її закладкою раніше, привчайте чергових залишати на столі вчителя рапорт з прізвищами відсутніх учнів.
5. Починайте урок енергійно. Не задавайте питання про те, хто не виконав домашнє завдання. Урок ведіть так, щоб кожен учень із самого початку його і до кінця був зайнятим ділом. Захоплюйте учнів змістом матеріалу, контролюйте темп уроку, допомагайте “слабким” повірити в свої сили.
6. Особливо слідкуйте за тими, у кого нестійка увага. Попереджайте відразу ж наміри порушити робочий ритм. Звертайтесь з питаннями до тих, хто може на уроці відволікатись.
7. Мотивуйте оцінку знань, скажіть учневі, над чим йому слід попрацювати додатково. Це привчатиме до дисциплінованої праці. Учень буде звикати до того, що вказівки вчителя потрібно виконувати обов’язково.
8. Закінчуйте урок загальною оцінкою роботи класу і окремих учнів. Нехай всі відчують почуття задоволення від результатів праці. Постарайтесь помітити позитивне в роботі недисциплінованих дітей, але не робіть це занадто часто.
9. Припиняйте урок разом із дзвінком, нагадайте черговому про його обов’язки.
10. Утримуйтесь від зайвих зауважень.
11. Пам’ятайте: налагодження дисципліни може бути єдиною ланкою педагогічної практики, де допомога іде на користь.
12. Звертайтесь за допомогою до самих учнів. З порушником, якого клас не підтримує, легше справитись.
13. Не допускайте конфліктів з цілим класом чи зі значною частиною класу, а якщо вони виникли, не затягуйте його, шукайте розумні шляхи вирішення.

ТИПОЛОГІЯ ПОМИЛОК У МОВЛЕННІ ВЧИТЕЛІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

НАВЧАННЯ НОВОГО ЛЕКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ

КАРТКИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Тиждень ініціативи і творчості молодих учителів

      Щороку  у закладі проходить тиждень ініціативи і творчості молодих учителів,  для яких проводиться педагогічна лекція «Тайм-менеджмент у роботі вчителя», психологічний тренінг «24 години», педагогічний квест.
      У рамках тижня проходить  конкурс  «Кращий за професією» серед молодих учителів. Минулого року у ньому брали участь і молоді вчителі англійської мови предметної комісії іноземних мов Мосійчук В.П., Прокопчук О.М. та Костюк І.О.
      ІІ місце зайняла вчитель англійської мови Прокопчук Олена Миколаївна, яка проводила урок у 2(6)-Б класі гімназії.
      Вітаємо колегу з успіхами і бажаємо нових творчих здобутків!








Немає коментарів:

Дописати коментар